fredag 8 januari 2010

Let´s Dance again

Äntligen har Let´s Dance börjat igen. Det är lite för tidigt o säga vem jag hejar på, men Claudia, Gudrun, Molly, Mattias och Agneta tycker jag ska gå långt! Bara o hålla tummarn.
Inser att jag kommer missa två avsnitt när vi är i Thailand... tur att Internet finns :)

Det har varit en lugn fredag med mysigt lunch på stan med Maria och Alex, promenad hem och sen ett skönt pass på gymmet (40 minuter o 5 km på crosstrainern)!
Känns som om jag verkligen har kommit igång nu och nästa vecka ska jag o min Marica simma :)

3 kommentarer:

Marica sa...

Japp nästa vecka ska vi simma :) Jag ska provsimma lite imorgon tänkte jag! Vill oxå komma igång o röra på mig!
Har inte bestämt vem jag ska heja på än.. men jag har några olika favvosar :)
Natti min vän!!
**Kram**

Fröken Ellinor sa...

Säger bara heja Claduia hon var grym måste jag säga.

Grät så att tårarna skvalade vad gällande inlägget om din mor, alldeles fantastiskt fint skrivet och jag ger dig en stor varm kram, man ska inte behöva mista någon i den åldern...

KRAMAR

Kristin sa...

Hoppas brödet blev bra.
Har simmar med Marica♥ idag, mysigt.
Jag hejar på Claudia. Älskar henne, läser hennes blogg varje dag. Hon är en sådan positiv, glad, sprallig tjej och alltid full av energi. Det gillar jag.
Ha en mysig kväll!!!!!!
Kram